Rólunk

Marshall McLuhan óta tudjuk, hogy...
„a média maga az üzenet”

Ez a gondolat nagyon is kézzel foghatóvá, illetve szemmel láthatóvá válik, amint kilépünk az utcára és szembe találkozunk az első hirdetéssel. Milyen érzéseket kelt? Igényes, jól elhelyezett, különleges? Netán elhanyagolt vagy szinte észrevehetetlen? Reméljük az előbbi. Legfőképpen azért, mert ezek a jelzők mind a hirdetésen szereplő brandhez kötődnek…

Nekünk az a dolgunk, hogy ne csak reméljük, hanem tegyünk is azért, hogy ügyfeleink Out of Home megjelenései a lehető legpozitívabb érzéseket ébresszék a célcsoportban és persze ösztönzőleg hassanak a termék/szolgáltatás kipróbálásra.

Cégünk, a PromoGroup tíz éve, az angliai anyavállalt franchise partnereként kezdte hazai pályafutását egy speciális reklámkerékpár bevezetésével. A PromoBike biciklik sikere arra buzdított minket, hogy bővítsük a palettát és további egyedi reklámeszközöket fejlesszünk. Lelkesedésünk töretlen, időről-időre megjelenünk az utcán egy új médiaeszközzel, mely mindig nagy érdeklődést vált ki az emberekből. Az EMBEREKből, akik ügyfeleink célcsoportját alkotják.

Fő profilunk az egyedi, szebb nevén ambient, reklámkampányok teljeskörű kivitelezése, de 2010 óta klasszikus közterületi kampányokat is lebonyolítunk megrendelőink számára. Hisszük, hogy a közösségi média és a webkettes szolgáltatások nyerő kombinációt alkotnak ambient eszközeinkkel, így otthon vagyunk az integrált kampányszervezésben is.

Hosszan írhatnánk az Out of Home médiában rejlő lehetőségekről, de a veleje úgyis 2 szó: Végtelen sokszínűség.