Referenciák

Esettanulmányok

ügyfél:
Heineken Hungária Zrt.
megrendelő:
közterületi optimalizáló, médiaügynökség
kampány:
Gösser NaturZitrone 0,0%
időszak:
2012. július / augusztus
helyszín:
Budapest + 17 település
eszköz:
PromoBike, PromoFlex

Médiacél:

• Médiacél: A GNZ 0,0% egy prémium alkoholmentes sör igazi citromlével, mely 100%-ban természetes anyagokat tartalmaz. Jellege miatt az elsősorban nyári hónapokban népszerű. Az ügyfél célja a brand ismertségének elmélyítése, és a termék iránti igény felkeltése volt országszerte.

Kivitelezés:

• Kivitelezés: A cél elérésére a PromoBike és PromoFlex reklámkerékpárokat tartottuk a legalkalmasabbnak. Bejártuk Budapestet, a főbb nagyvárosokat és a Velencei-tó ill. a Balaton körüli településeket. A forgalmas belvárosi területek lefedése mellett elsősorban fürdők, strandok környékén jelentünk meg..

Eredmények

• Eredmények: A GNZ 0,0% egy prémium alkoholmentes sör igazi citromlével, mely 100%-ban természetes anyagokat tartalmaz. Jellege miatt az elsősorban nyári hónapokban népszerű. Az ügyfél célja a brand ismertségének elmélyítése, és a termék iránti igény felkeltése volt országszerte.

ügyfél:
Invitel Zrt.
megrendelő:
közterületi optimalizáló, médiaügynökség
kampány:
150 Mbit/s Internet +Élménycsomagok
időszak:
2012. július / augusztus
helyszín:
Gödöllő, Szeged, Szigetszentmiklós
eszköz:
Promosegway

Médiacél:

Az Invitel a nyári sporteseményekre készült HD minőségű TV csomagokat és gyors internet szolgáltatását kívánta népszerűsíteni a nyár elején. 3 különböző települést jelöltek ki, mindhárom helyen részben eltérő üzenetet/akciót kellett kommunikálni és a helyi Invitel Telepontba irányítani az érdeklődőket..

Kivitelezés:

Szerencsére az Invitel kifejezetten nyitott az újdonságokra, így könnyű volt meggyőzni arról, hogy PromoSegway eszközeinket elsőként használva a kampány kiemelt figyelmet kap. Mozgékony kétkerekűink is élménysebességre kapcsoltak, hogy alaposan felkavarják Gödöllőt, Szegedet és Szigetszentmiklóst. Szórólapot, beváltható akciós kupont, Invitel hírlevelet és a gyerekeknek lufit osztottunk.

Eredmények:

Minden helyszínen azt tapasztaltuk, hogy a PromoSegway nagy érdeklődést vált ki az emberekből, sokan kifejezetten ezért szólították meg promótereinket. Nyitottan fogadták a szóróanyagokat és a tájékoztatást ill. szívesen megosztották véleményüket az Invitel szolgáltatásairól. Az általános elégedettségen túl ezért a mini piackutatásért ügyfelünk különösen hálás volt.